
Belkıs İSENÇ
Boyner Büyük Mağazacılık

İskender GENÇ
Loft Jeans

Özgür DUMANTEPE
Altınyıldız Classics | Beymen Business

Erdal GÜVENÇ
Dünyadaki özellikle son yıllardaki gelişmeler, bugüne kadar bilinen pek çok kavramın değişmesine, değer yargılarının ve çalışma yöntemlerinin farklılaşmasına neden olmuştur. Yeni dünya düzeni, evrim değiştiren tüketici kimliği ve jenerasyon farklılıkları gibi artık geri döndürülemez gerçekler olarak karşımızda belirmektedir. Bunların yanında, bir başka mega trend olarak, iletişim olanaklarının artması ve bilgi iletişim teknolojisindeki gelişmeler, dünyanın giderek küçülmesine neden olmuştur.
Bütün bu gelişmeler ticari faaliyetlere de önemli ölçüde damgasını vurmuştur. Perakende sektörü de bu gelişmelerden önemli ölçüde etkilenmiştir. Bütün bu ritüellerin ortak noktası işletme kültürünün yaratılmasıdır. Bugün benzer mağazaları birbirinden ayıran farklar çok büyük değildir. Ancak işletme kültürünün yaratılması ve bu kültürün müşteri beklentileri ile uyuşması durumunda rekabet gücü, rakiplere nazaran çok büyük ölçüde arttırılabilmektedir. Ayrıca işletme kültürü, gelişmenin sürekliliğini ve kurumsal çalışma anlayışını da garanti etmektedir.
Zirvenin amacı, perakende ve mağazacılık sektörünün, buraya kadar ifade edilen gelişmeler karşısında, rekabet gücünü ve dolayısıyla karlılığını arttırmalarına ve sektör içinde belirleyici bir konuma ulaşmalarına yardımcı olacak temel hususları sektörün önde gelenlerinin sunumlarıyla gerçek iş yaşamından kesitler eşliğinde ve nedensel bir yaklaşımla tartışmaktır. Sektörün yönetsel ve görsel tüm fonksiyonlarını farklı yorumlar ve farklı seslerle ele alarak katılımcıları tek bir paydada bir araya getirerek bilgi paylaşımına olanak vermektir.
“Mağazacılık ve Perakende Sektöründe Vizyoner Yönetim Kararları ve Stratejik Organizasyon Sırları”
“Uluslararası Markaların Yerel Pazara Adaptasyonunda Başarı Modelleri, Doğru Karar Yöntemleri”
“Endüstri Devrimi Perakendeyi Nasıl Dönüştürüyor”
“Algı Yönetimi, Markanın Yarattığı Psikolojik Baskının Vitrin ve Reyon Yansıması, Stratejiler”
“Müşteri Segmentasyonu ve Perakendede Dijital Transformasyon Uygulamaları”
“Perakende Sektöründe Fırsatlar ve Yeni Trendler”
“Perakende Sektöründe İnsan Kaynaklarında Gelişen Dinamikler ve Jenerasyon Yönetimi”
“Perakende Sektöründe Müşteri Vaatleri ve Sorumlulukları: Şikayet Yönetimini Avantaja Çeviren Davranış Politikaları”
“Perakende Noktasında Müşteri Deneyimi, Satış Başarı Öyküleri”
“Prim Sistemi ve Teşvik Uygulamaları, RFID Sistemlerinde Perakendecilik”
“Projeden, Sunuma Mağazalarda Yaratıcı Kampanyalar”
“Mağaza Görsel Tasarım Trendleri Teknoloji Eşgüdümü”
“Doğru Vitrin Tasarımı ile Doğru Müşteri Profili Nasıl Sağlanır”
“Perakende Sektöründe Kurumsal Kimlik, İmaj ve Visual Hamleler”
“Renk, Ses, Koku ve Alternatif Stratejik Bileşenlerin Doğru Yönetimi”
“Marka Başarıları, Doğru Hamleler, Perakende Yolculukları, Dünya Çapında Emsaller ve Entegrasyon Örnekleri”
Tek Kişilik Katılım Bedeli: 950 TL + KDV (%18)
Katılım Şartları
- Eğitim Bedeli, Boğaziçi Cri Eğitim Turizm Organizasyon ve Basın Yayın Ticaret Limited Şirketi’nin hesabına yatırılabilir.
- Program öncesinde banka dekontunun tarafımıza gönderilmesi gerekmektedir.
- Aynı programa 3 kişi ve üzeri katılımlarda %5, 6 kişi ve üzeri katılımlarda %10 indirim sağlanmaktadır.
- Öğle yemeği, çay-kahve, eğitim kitap veya dokümanları ücrete dahildir. Tüm programlar sonunda katılımcılara katılım sertifikası verilmektedir.
Hizmet Sözleşmesi
- Katılımcı firma, siz veya size/sizi; Etkinlik hizmet sözleşmesinde belirlendiği üzere, etkinlik ödemesini yapacak ve sözleşme maddelerinde belirtilen hükümleri yerine getirmekle yükümlü tüzel kişiliği ifade eder.
- Boğaziçi CRI Eğitim mücbir sebeplerle, istediğinde ve gerek gördüğünde, etkinlik fiyatlarında, etkinlik mekânında, tarihinde ve etkinlik içeriklerinde (konu başlıkları, konuşmacılar vb. gibi) iptal ve değişiklik yapabilir.
- Katılımcı firma, herhangi bir sebepten dolayı yapacağı kayıt iptallerini, etkinlik tarihinden 3 gün öncesine kadar bildirmemesi halinde etkinlik için belirtilen ücreti, hizmet alımı gerçekleşmemiş olsa bile, etkinlik tarihinden sonraki 5 iş günü içerisinde ödemeyi, ödeme yapıldıysa da herhangi bir ücret iadesi ve değişiklik yapılmayacağını kabul eder.
- Katılımcı Firma, T.C. Devletinin yürürlükte olan tüm kanunlarına, bu kanunlara, güvenlik, sağlık düzenlemeleri, anti-terörizm yasaları ve düzenlemeleri de dâhil olmak üzere, uygun davranacağını kabul etmektedir.
- Katılımcı Firma, bu sözleşme kapsamında, bu sözleşmeye yapılacak herhangi bir ekleme veya değişiklik için veya taraflar arası herhangi diğer bir bildirim ya da iletişimin, E-Posta veya fax yoluyla gönderilip alınan imzaların, orijinal imzalar gibi geçerli ve uygulanabilir olduğunu kabul eder.
- Bu sözleşme, T.C. maddi hukukuna tabi olacak ve buna uygun olarak yorumlanacaktır. Taraflar bu sözleşmeden doğacak herhangi bir uyuşmazlığın çözümünde, İstanbul mahkemelerinin ve icra dairelerinin yetkili olacağını kabul etmiştir.